Жарапазан Атырауда неге айтылмайды?

«Рамазан» сөзінен туған жарапазан дәстүрі де егемендік алған тұста елімізбен қайта қауышқан еді. Содан бері әр қазақтың өмірінде көрініс тауып келеді. Бір қызығы, бұл дәстүр Атырау сияқты батыс өңірлерде кенже қалғаны байқалады. Бірақ…

Әлі де болса игі дәстүрді үзбей келе жатқан тұрғындар да жоқ қемес. Солардың бір бөлігі Атырау қаласы маңындағы Көкарна ауылында тұрады. Олардың көбісі – Өзбекстан, Түркіменстан секілді көршілес елдерден қоныс аударған қандастарымыз.

Ақсақал Өтеш Оңайбаевтың айтуына қарағанда, қыстан аман шыққан халық үшін жарапазан қуаныштың белгісі болып саналады.

Ал, халық ауыз әдебиетіне үңілсек, бұл – дін мен салттан туған жыр. «Оралман-Жайық» қоғамдық бірлестігінің төрағасы Құдабай Қаржауов сонау кеңестік кезеңнен кейінгі қиын-қыстау шақта жарапазан айтқан балаларға бидай ұнынан пісірілген таба нан таратылған екен.

Айта кетейік, ауыл арасына қатынайтын пойыздарда да жарапазан айтылатыны әлеуметтік желіде кең таралған. Оны сахна төрінде орындап жүрген өнер иелері де бар. Тіпті, ұялы телефон арқылы бірлік сұрап жарапазан айтатындар да табылып жүр. Бұл да болса тозығы жеткен дәстүрдің қазіргі заманға сай озып тұрғанын білдірсе керек.

Амандық САҒЫНТАЙҰЛЫ

Exit mobile version